Skit ochså

vill in till stan idag men inget är öppet och jag har inga pengar :(
och ätr mys sugen ligger och myser med hunden  hon sover brevid mej nu
hade det mysigt i mitt rum igår med tända ljus som ni har fattat kanske så är jag galen i ljus
Jag saknar kärleken inte kul att sova ensam :(  men så är det när man är singel och jag är sällskaps sjuk
och vill ha en brevid mej när jag  vaknar och somnar men har ju hunden men är skillnad på en hund och en kille :P
nu kollar jag på någon ombyggnads sere på 3an den är inte bra vissa vet ju inte vad inredning är och har ingen bra smak

fan nu gick steömmen igen? jävlaa skiiit stänger av datan har bara 17 % batteri kvar
pusspuss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0