Lördag

Hemma nu är bara inne snabbt på datan hinner knappt skriva här kom hem för en stundsen
blev utgång igår först var jag o nina hos henne och åt mat och drack lite och fixade oss inför kvällen sen åkte vi
till opal i frölunda mötte filip och wadde haha jag och nina hade ganska kul :D
sen kom vi till en annan som hade förfest innan vi skulle till en bowling roligt där ändå sen senare nvid 12 eller halv 1 drog vi till någon biljardhall och satt där ett bra tag sen blev det hemdax ;)


nu ska jag städa lägenheten  några kompisar kommer hit skakolla på eurovison tillsammans. jag emelie mikkan . stefa,hans kopis .och sen kolle kanske fårse . så vi ska ner till affären innan och handla chips ochså nu ska jag börja städa och duscha o ta något att äta . pusspuss

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Hejsan :) har läst din blogg de senaste dagarna och har lite frågor.

Vad har du för kup storlek och varför vill du operera dina bröst?

Vem är Filip och vem är Wadde ? :)

Kram becca :)

2009-05-18 @ 17:42:21
Postat av: Anonym

hej hej just nu har jag 75a vill eoerera till c kupa en kille som jag va ute och festade med min tjejkopmis och han wadde vaar hans kompis.

2009-05-18 @ 18:52:21
Postat av: Jasmine

jag är inte nöjd med mina allt tyckt att dom är försmå och när jag ska operera så gör jag det för mej själv för att få mer självförtroende och vara mer gladare .

2009-05-18 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0