Pollen

Jag hatar pollen  förra året kände jag knappt av något men detta året fy fan säger jag bara mina ögon rinner as mycket och är inte lite jobbigt  men äter tabletter mot det men värkar inte hjälpa  mycket .
hade MATTE nationella idag gick la inte så jätte bra tror jag men har det igen på måndag sista nationella :)
 

just nu ligger jag i sängen med en skål chips . och köpte 2 dounuts förut eller hur man skriver det:P
och ett paket kakor brukar bli att jag åfr massa sug Prc innan en speciell vecka:P haha
si sitter äch äter det och kollar på vänner älskar den serien .

pappa kommer hem om en stund med kina mat så gott 

skriver mer ikväll kanske puspsuss på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0