Restaurangen.

Hejsan mina lovers :P

Idag hade jag kallkök  hade uppe i stora restaurangen  jag fick göra äpple pajen =)
sen efter skolan blev det att åka in till stan köpte blonderings färg ska färga min utväxt imon :D
inte färgat utväxxten sen början av december så är tid att göra det igen :d lät håret vila några månader istället för att färga
i mars ellernågot :) . just nu sitter jag och kollar lite på tv  har ont i magen inte kul att ha mens värk precis :P
men hoppas att den är över snart. 

Imon i köket ska vi göra prinsess tårta :D
så sen eter det ska jag in till stan ta ut pengar köpa kläder . iaf ett linne jag har sätt och sen 2 bikinin om dom har min storlek kvar :D . sen köpa ett par skor med från skopunkten , ska även kolla efter någon ny väska kasnke hittar alltid något fårse vad jag kommer hem med imon ,
Nina eller sofia ska färga håret på mej imon fårse vem det blir om nina mår bra imon så gör hon det
 ska forsätta städa rummet strax med men får inte sitta framför datan då fastnar jag ju bara här haha *
 och samma med tvn så jag kommer få stänga avtvn efter vänner är slut .

pusspuss på er mina sötingar skriver mer i kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0