ingen förstår

Sitter här små gråter i sängen nu ingen förstår mej eller något känner mej tom. ingen försöker förstå varför jag vill operera brösten, eller ingen förstår alls hur jag känner och mår 1 år efter allt som hände. tiden läker inte alla sår detta såret jag har är fortfarande lika djupt som dagen det hände men döljer det bra i skolan och här hemma men när jag är själv ibland brister mitt fejk smajl.och tårarna kommer ner för kinden bara för jag tänker på vad fan håller jag på med orkar inte spela mer vill inte gå och vara fejk när man inte mår bra egentligen. är inte bra i längden

Någon som man kan prata med? nej för ju mer jag pratar om det ju värre känns det efter blir inte bättre utav att prata om det för mej och inte bra heller för mej att hålla det inom mej. hur ska jag göra?
Ni vet inte hur det känns för mej inte föräns i har varit i min sitts stått på en hög bro sett din då varade pojkvän eller aa ex för det prc tog slut se han stirra in i dina ögon med en död blick och sendan hoppa från bron höra plasket i vattnet och sen skrik. är ingen vacker dröm kan jag säga  jag  säger varje dag någon frågar hur jag mår säger jag jag mår bra men ingen frågar gör du verkligen det?

Inget mer att säga håller det inom mej istället.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du kan inte sitta och skriva att "ingen förstår" när du inte pratat med alla som kan lyssna.

2009-09-26 @ 12:22:07
Postat av: Minna

Ring mig om det är något, du vet att jag alltid är på din sida jasse. Oavsett vad det är

2009-09-26 @ 14:59:03
URL: http://floweriinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0