Sammanfattning om gårdagen

Ja som sagt var ute igår med emelie var på någon hemma fest på lindholmen i studentlägenheterna haha väldigt litet och alla stirrde när man kom in  men vi sket i det började dricka med engång :) blev mycket sprit kände ju inte smaken hade hallon bacardi razz och hallonsoda så kände inget men efter ett tag började  man bli smått full. blev 2 video inlägg fick sluta filma mitt i för kom killar o började prata :P haha han ena kom med på filmen men ville inte vara med men sorry du kommer att synas ändå:P vet ej om han kommer se klippet gör du det får du höra av dej tror du var från sthlm haha. inget fel med sthlmare men han var ganska packad som ni kommer att se i filmen eftersom jag fick säga mitt namn 3 gånger

fick även springa iväg för at pissa  satte occ vid tingsrätten i en gränd där  haha bättre det än att hålla sig tills man kommer hem och vi orkade inte gå till donken för att gå på deras äckliga toalett.

Blir snart att kolla på film här hemma skola imon har servering ska se om jag kan stå i garderoben eller baren :) mysigt mysigt

men hörs imon då sötisar pusspuss


Kommentarer
Postat av: daniel

Svar: Tack så mkt, det kanske hon göra =/

2009-09-07 @ 15:23:41
URL: http://danielkahlin.blogg.se/
Postat av: daniel

så de vill du att jag ska göra va ;P

2009-09-07 @ 16:54:35
URL: http://danielkahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0