tankar.

sitter och tänker lite kollar ju lite på the hills och undrar om man alltid kommer gå tillbaka till en och samma person vad  personen än gör för hemskt eller hur hårt killen/tjejen änsårar en?  Finns alltid en kille man varit på g /tillsammans med . som man går tillbaka till men inte känts så för mej vad jag vet kasnke om jag tänker till baka. jag eju bra vän med några av mina ex och är ju bra det för tex rickard han kan jag prata med allt om är riktigt bra vänner han bodde inte alls långt ifrån mej förra sommaren men synd att han flyttade upp till sthlm igen. felix kan jag med prata med innan men inte alls längre känns så iallafall va ett bra tagsedan och samma med patrik i lund jag träffade ett tag när vi höll på att prata så kunde vi prata om allt. men inte pratat på vet inte hur länge nu. äh eller e det bara jag som känner att e br om man e kompis med sina ex ellerr aa inte alla ex men kunna prata.?

Är det bra o vara kompis eller ska man säga upp kontakten helt ?


Kommentarer
Postat av: Emelie<3

Gör det inte

2009-09-28 @ 14:51:32
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0