JAG FYLLER ÅR IDAG

säg grattis till mej idag :D för det är min födelsedag. igår blev det utgång en riktigt lyckad kväll tills man fick reda på lite grejjer.och sedan en kille som gick på bordet o spillde ut någon dricka på mej haha  gick bara lite påå linnet  men äh riktigt kul igår o fira med emelie o hennes kompisar och nina. sen så kom min killkompi sebbe med as längesedan så var kul att se han.jag och nina åkte hem till mej vid va halv 3 eller något.va hemma vid kanske 3 tiden. har precis ätit  stor frukost ska bara slappa nu och sedan göra tårta o massa annat gott gott sedan kommer ju några kompisar o släkten =)

Skall fortsätta kolla på robinsson nu hörs senare pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0