Oh shit long time!

Heej jätte längesedan jag vet jag har ingen lust eller ork att blogga  haha trött på alla fjortiz bloggare som finns här i sverige (bara jag som tycker så?) jag har  som sagt prao nu på scandic har redan varit där 1 vecka.Har varit en jobbig men ändå rolig vecka har kvar 1 vecka i serveringen och sen 2 veckor kök.Och i torsdags kände jag att min hals började göra ont och i fredags när jag vaknade var jag helt hes :P så kunde knappt prata när vi serverade oså. igår lördag pratade jag knappt något försökte men inget kom fram typ.o har äcklig hostanu med så vaknat tidigt varje dag av hosta sov hela dagen igår var vaken kollad lite på tv och åt mat.

Nä nu ska jag försöka ta mej upp ur sängen ta något att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0